-
Itsearviointityökalut tiedolla johtamisen sekä opettajien ja rehtoreiden oman reflektion välineinä
Tanhua-Piiroinen Erika
-
Digital self-assessment - A roadmap to student engagement
Pirkko Ala
-
Kestävää energiaa, onnistunut STEAM-MOK
Kangas Vuokko
-
Digiluokka 2.0 - koronasta oppia ja tulevaisuudesta koppia
Laru Jari
-
Opiskelijoiden kokemuksia etäopiskelusta
Nevaranta Matias
-
Anni Autere-Kesti
Autere-Kesti Anni
-
Hybridit työskentelytavat
Honkonen Kaisa
-
Digitaalisen yhteistyön uudet aatteet
Taatila Minna
-
Uusi verkkokurssi varhaiskasvattajille – kokemukset suunnittelusta, pilotoinnista ja käyttöönotosta
Maasalo Ida
-
Implementation of learning analytics to online inquiry learning system under development
Koho Johanna
Olemme kehittäneet etäopetuksen palvelumuotoilun pohjalta tieto- ja tutkimusperustaisen hybridiopetuksen mallin, joka on työkalu ja opas, joka auttaa ja edistää opettajan suunnittelua hybridiopetukseen pohjaavan kurssin. Oppaassa on myös ainekohtaisia vinkkejä ja ideoita teknisiin välineisiin, joita tarvitaan. Mallia on kehitetty syklisesti kolmessa vaiheessa ja viimeisin versio valmistuu tänä keväänä.
Esityksessä käymme läpi kehitystyön prosessin, hybridikurssin suunnittelutyökalun toiminnan, opiskelijoiden kokemukset sekä tekniset ratkaisut, jotka mahdollistavat hybridiopetuksen. Sivuamme myös malleja kuinka lukiot voivat toteuttaa kustannusneutraalisti hybridiin pohjaavia kurssivaihtoja.
Linkki hankkeen blogiin, johon päivitetään kesän aikana myös valmis hybridimalli:
https://blogs.helsinki.fi/lukionhybridimalli/