-
Kuinka valjastetaan digitalisaation tuomat mahdollisuudet, jotta jokainen oppilas onnistuu?
Ruusunen Emilia
-
Paikkatieto toiminnallisen ja digitaalisen opetuksen tukena, case: Ympäristökokemus-haaste
Jantunen Riikka
-
Vopeja ja Jopeka, varhaiskasvatuksen ja esiopetuksen digiosaamisen ja digitaalisten oppimisympäristöjen arviointityökalut
Teppo Terhi
-
Helsingin verkkolukio
Lähde Markus
-
Koulujen ja huoltajien materiaalipankit
Juutinen Saara
-
Omien tehtävien laatiminen ViLLE-ympäristössä
Enges Petra
-
Oppilaitosjohdon digitaaliset mahdollisuudet -työpaja
Ruusunen Emilia
-
Digiluokka 2.0 - koronasta oppia ja tulevaisuudesta koppia
Laru Jari
-
Digiterkkarit äitien tukena
Kukkonen Erika
-
Voice of korkeakoulu – Podcasteista kuulokulmaa oppimiseen
Vihmalaakso Jarmo
Thinglink: Uusi skaalautuva malli XR koulutuksiin: 360°- ja 3D-ympäristöjen yhdistäminen ketteriksi simulaatioiksi
Location: Windows-talo
-
Time: 10/6/22, 1:00 PM - 1:30 PM
(30 minutes)
Mitä jos voisit nopeasti muuntaa raskaat Unity-pohjaiset simulaatiot ketteriksi, skaalautuviksi XR-koulutuksiksi, jotka toimivat kaikilla laitteilla, ja joista saisit kehittynyttä oppimisanalytiikkaa? Me ThingLinkillä olemme yhdessä kumppanimme 3D Talon kanssa kehittäneet ratkaisun, joka mahdollistaa tämän. Kerromme esityksemme aikana, miksi ja miten tämä tehdään.