-
Tiedolla ohjaaminen korkeakouluissa
Keckman Marjo
-
Kaikki hiffaa digiä! - yhdenvertaisia digitaitoja tavoittelemassa
Horila Mikko
-
Oppilaiden ohjelmoinnillisen ajattelun arviointi ja kehittäminen digitaalisessa oppimisympäristössä
Lehtonen Daranee
-
Näin kloonaan opetukseni ja vapaudun opettajana papukaijaroolista
Tornberg Lea
-
I Can DigIt!
Forsström Sampo
-
Suuret kielimallit oppimisen tukena: opiskelijoiden kokemuksia ja näkemyksiä
Korpimies Kai
-
Teknologialla potkua taito- ja taideaineisiin
Arböl-Lilleberg Katrine
-
Vastuullinen tekoäly opiskeluhyvinvoinnissa ja ohjauksessa
Merikko Joonas
-
SOTEALAN TULEVAISUUDEN OSAAMISTA YHTEISKEHITTÄMÄSSÄ ALUEEN TYÖELÄMÄTOIMIJOIDEN KANSSA
Kekäläinen Heli
-
Humanistisen ammattikorkeakoulun verkko-opintojaksojen laadun ja saavutettavuuden edistämisestä saadut kokemukset
Timonen Päivi
- Basic education/general upper secondary education: Principals and leaders
- Vocational institution: Principals and leaders
Posterin pdf-versio
Tule kuuntelemaan Lappeenrannan kokemuksia SELFIE-pilotoinnista perusopetuksessa ja lukiossa. SELFIE (Self-reflection on Effective Learning by Fostering the Use of Innovative Educational Technologies) on maksuton digitaalisen osaamisen itsearviointiväline oppilaitoksille. SELFIE on Euroopan komission asettaman asiantuntijatyöryhmän kehittämä ja perustuu vahvaan tutkimukseen. Se tarjoaa perustellun arvion oppilaitoksen digitaalisesta osaamisesta.
SELFIE auttaa oppilaitoksia tunnistamaan digiosaamisen vahvuutensa ja heikkoutensa. Se tarjoaa oppilaitoksille tilannekuvan ("SELFIEn") digitaalisen osaamisen tasosta. Välinettä voivat käyttää alemman ja ylemmän perusasteen oppilaitokset sekä ammatilliset oppilaitokset Euroopassa. SELFIE loistava ominaisuus on, että sisältää valmista analytiikkaa. Kyselyn tulokset ovat luettavissa selkeinä graafeina ja työkalu auttaa analytiikan avulla yksiköitä tekemään yksikkökohtaiset kehittämissuunnitelmat.