-
Oppilas- ja opettajaportaalit osana sujuvampaa arkea
Mehtälä Karri
-
Digitaalinen lukutaito kodin ja koulun voimavarana
Lehtonen Daranee
-
Lukemisen uudet vaatteet – digitaalisuus lukutaitotyön kumppanina
Palola Elina
-
Pakopelikäsikirja - Ongelmia vai ratkaisuja?
Nenonen Sanna
-
Digitalisaation suuntaviivat - TVT-strategia Päijät-Hämeessä
Hanna-Maria Partanen
-
Koulujen ja huoltajien materiaalipankit
Juutinen Saara
-
A learning environment for Internet reading in primary education
Erdmann Norbert
-
Hybridit työskentelytavat
Honkonen Kaisa
-
Learning environment supporting new ways of learning, insights from user surveys
Peltonen Hannele
-
Maker-käsityöpolku Vaasan mallin mukaan (eNorssi/FCLab)
Hiltunen Kasper
Oppimismuotoilun työpaja
Hybridiopetus
Hyvät käytänteet
Oppimisympäristöt
(1 tunti 30 minuuttia)
Laapio Isto
Opit oppimismuotoilua käytännön esimerkkien avulla ja yhdessä sparraillen
Mitä on oppimismuotoilu?
Miksi oppimismuotoilu?
Verkkokurssin muotoiluprosessi hyödyntäen ADDIE-mallia
koulutustarveanalyysi (A)
verkkokoulutuksen alkumäärittely (D)
verkkokoulutuksen pedagoginen käsikirjoitus (D)
verkkokoulutuksen tuotanto (I)
verkkokoulutuksen arviointi (E)
Saat ideoita ja työkalupakkiisi välineitä, joiden avulla vaikuttavan verkkokoulutuksen luominen onnistuu varmasti.