-
Koulujen ja huoltajien materiaalipankit
Juutinen Saara
-
Utilization of learning analytics in the various educational levels for supporting self-regulated learning
-
Anni Autere-Kesti
Autere-Kesti Anni
-
Koko koulu koodaa
Hämäläinen Hanna
-
Itsearviointityökalut tiedolla johtamisen sekä opettajien ja rehtoreiden oman reflektion välineinä
Tanhua-Piiroinen Erika
-
Opiskelijoiden kokemuksia etäopiskelusta
Nevaranta Matias
-
Learning environment supporting new ways of learning, insights from user surveys
Peltonen Hannele
-
Vopeja ja Jopeka, varhaiskasvatuksen ja esiopetuksen digiosaamisen ja digitaalisten oppimisympäristöjen arviointityökalut
Teppo Terhi
-
Opintojaksojen uudet vaatteet – tilkuilla ja asusteilla tuunaten moderniksi tuotteeksi
Lempinen Katja Katja
-
Oppimiskulttuurin muutos yksilöllisestä yhteisölliseen oppimiseen
Virtanen Teemu
Kestävän kehityksen tavoitteiden näkyväksi tekeminen tapahtumissa: ITK-SDG
Location: Esityssali 23
-
Chairperson: Kiili Kristian
Time: 10/6/22, 5:15 PM - 5:45 PM
(30 minutes)
YK:n kestävän kehityksen tavoitteet (SDG / Sustainable Developmen Goals) ovat maailmanlaajuisesti yhteiseksi koetut teemat, joiden avulla käännämme nykyisen kehityksen suunnan kestäväksi 2030 mennessä. Jotta voimme jalkauttaa tavoitteet, tarvitsemme prosesseja ja työkaluja joilla tuhansien sivujen dokumentaatiota voidaan verrata ja analysoida suhteessa tapahtumiin ja toimenpiteisiin. Kieliteknologia tarjoaa mahdollisuuksia automatisoida raskasta tekstianalytiikan osuutta jättäen ihmisille aikaa tietoon perustuvien päätösten tekemiseen. Tässä esityksessä käydään esimerkkien kautta läpi sitä, kuinka ITK:n kaltainen ammatillinen tapahtuma voi auttaa osallistujia viemään omaa tutkimus ja kehitystoimintaa kohti kestävän kehityksen maaleja.