-
Lukemisen uudet vaatteet – digitaalisuus lukutaitotyön kumppanina
Palola Elina
-
Omien tehtävien laatiminen ViLLE-ympäristössä
Enges Petra
-
Innovative learning environments
-
Oppimiskulttuurin muutos yksilöllisestä yhteisölliseen oppimiseen
Virtanen Teemu
-
Teknisten ratkaisujen tuolla puolen - palvelumuotoilun hyödyntäminen digistudioiden kehittämisessä
Leiviskä Kimmo
-
Tuunaa, värkkää ja innovoi - STEAM-prosessi käyttöön
Vorne Paula
-
Korulauseita vai konkreettisia toimia - muutosvoimaa antirasistisista opetusmenetelmistä
Katto Leena
-
Digiterkkarit äitien tukena
Kukkonen Erika
-
Digitaalisen yhteistyön uudet aatteet
Taatila Minna
-
Voice of korkeakoulu – Podcasteista kuulokulmaa oppimiseen
Vihmalaakso Jarmo
Utilization of learning analytics in the various educational levels for supporting self-regulated learning
The aim of this poster is to present key issues and findings of a research and development project, which aimed to better understand the possibilities to support students’ and pupils’ self-regulated learning through the Learning Analytics (LA), and consider the use of LA as part of either online, blended or classroom-based teaching and learning environments as well as pedagogy within different levels and contexts of education. Various case studies have been conducted during the presented research and development project, and focused reviews of earlier research have been written. In the poster presentation we will highlight the significant findings of the project.