-
Uudet digipedataidot 0-100! täydennyskoulutusta opettajille
Koistinen Hanna
-
Opettajan työn keventäminen digipedagogisella suunnittelulla
Monica Aejmelaeus
-
Englannin ja ruotsin yhdistelmäopinnot lukiossa
Salminen Tuija
-
Yhteisöllistä oppimista tehokkaita fasilitoinnin työkaluja ja tekoälyä hyödyntäen
Pauliina Venho
-
Saavutettavan hybridiopetuksen työkalupakki
Keihäs Piia
-
Lukioiden aineenopettajien sijaisuudet, erityisopetus ja opinto-ohjaus online-opetuspalvelun kautta
Oksa Jukka
-
Verkkotutkinnot – mahdollisuuksia joustavaan oppimiseen ja yhteistyöhön
Kullaslahti Jaana
-
Digitaalisen ohjauksen ja digitaitojen harjoittelun mallien edellytyksiä työpajatoiminnassa
Kolehmainen Marjo
-
Lukemisen huikea ihanuus – monilukutaitoja digin avulla
Mattila Miikka
-
Sopuisaa elämää Stduentan kanssa
Salo Elina
Kuinka muotoilet skenaariopohjaisia oppimiskokemuksia?
Distance education
Good practices
Hybrid Teaching
(1 hour 30 minutes)
Mira Perämäki
Koulutuspäällikkö
at Mediamaisteri Oy
Perämäki Mira
, Projektipäällikkö
Mediamaisteri Oy
Perinteisissä koulutuksissa oppijoille esitetään usein teoriatieto, jonka jälkeen osaaminen testataan erilaisten kysymysten tai tehtävien avulla. Tämän mallin haaste on siinä, että se voi johtaa herkästi “infoähkyyn” ja mittaa enemmän lähimuistia kuin ongelmanratkaisukykyä.
Mitä?
Pohdimme millaisissa tilanteissa skenaariopohjaiset sisällöt ovat hyvä ratkaisu sisällön tuottamiselle
Käymme läpi skenaarion suunnittelun ja käsikirjoittamisen vaiheet ja yleiset sudenkuopat
Tutustumme H5P:n Branching Scenario -työkaluun (workshopin sisältö ei ole muilta osin riippuvainen käytettävästä työkalusta, vaan vinkkejä voi soveltaa myös muihin)
Kenelle?
Kaikki verkkokoulutusten sisältöjä tuottavat tai muuten vain aiheesta kiinnostuneet.
Huom! Ota oma älylaite mukaan workshopin aktivoivia osuuksia varten.