-
Ei digihikeä vaan ammatillista näyttöön perustuvaa toiminallista osaamista!
Kamberg Sini-Charlotta
-
Pelikasvatus 6.-9. luokkalaisten oppimisen tukena
Järvenpää Timo
-
Testattuja menetelmiä opettajien digi(peda)osaamisen vahvistamiseksi
Halla Mirje
-
H5P-työkaluilla verkkotehtäviä ja oppimateriaaleja
Laakso Matleena
-
Näkökulmia ohjelmoinnin opetukseen ammatillisella toisella asteella
Avellan Tero
-
SOTEALAN TULEVAISUUDEN OSAAMISTA YHTEISKEHITTÄMÄSSÄ ALUEEN TYÖELÄMÄTOIMIJOIDEN KANSSA
Kekäläinen Heli
-
Doctoral Consortium
Viteli Jarmo
-
Haastavia asiakaspalvelutilanteita virtuaaliympäristössä
Koponen Laura
-
Putkentaivutuksen VR-sovellus
Mika Aaltonen
-
Teknostressi ja hyvinvointi kouluympäristössä
Mehtälä Saana
- University of applied sciences: Experts, planners, supervisors, coordinators
Opiskelijahyvinvointia digitaalisia oppimisympäristöjä kehittämällä
Posteri tarkastelee korkeakouluopiskelijoiden hyvinvoinnin kokonaisuutta digitaalisissa oppimisympäristöissä ja kokoaa yhteen keinoja, joilla oppimisen esteitä voidaan vähentää.
Mistä asioista opiskelijahyvinvointi muodostuu digitaalisissa oppimisympäristöissä? Mitkä asiat edistävät estävät oppimista digitaalisissa oppimisympäristöissä? Miten oppimisympäristöjä kehittämällä voidaan parantaa korkeakouluopiskelijoiden hyvinvointia? Näihin kysymyksiin etsittiin vastauksia syksyllä 2023 toteutetussa gradututkimuksessa. Tutkimuksen pohjalta olemme koonneet yhteen keinoja siihen, miten digitaalisia oppimisympäristöjä kehittämällä voidaan edistää opiskelijahyvinvointia ja samalla vähentää oppimisen esteitä.