-
Robotiikkalainaamo - yritysten kanssa yhteistyössä
Aalto Anna-Reetta
-
Hybridit työskentelytavat
Honkonen Kaisa
-
Omien tehtävien laatiminen ViLLE-ympäristössä
Enges Petra
-
Tunnista ja tue omaa osaamistasi digitaalisesti – työkaluja ja vinkkejä
Haapanen Emilia
-
Kestävää energiaa, onnistunut STEAM-MOK
Kangas Vuokko
-
Digitalisaation suuntaviivat - TVT-strategia Päijät-Hämeessä
Hanna-Maria Partanen
-
eNorssi/FCLab/Maker-käsityöpolku Vaasan mallin mukaan
Hiltunen Kasper
-
Teknisten ratkaisujen tuolla puolen - palvelumuotoilun hyödyntäminen digistudioiden kehittämisessä
Leiviskä Kimmo
-
Koko koulu koodaa
Hämäläinen Hanna
-
Itsearviointityökalut tiedolla johtamisen sekä opettajien ja rehtoreiden oman reflektion välineinä
Tanhua-Piiroinen Erika
Millaisia teknologiataitoja oppilaat ja opettajat omaavat vuonna 2022, entä millaisia teknologiataitoja heidän tulisi osata vuonna 2030? Teknologitaidot puntarissa – esityksen aikana kuulet käytännön esimerkkien ja viimeisimpien tutkimustulosten avulla, miltä näyttää perusopetuksen oppilaiden digitaaliset taidot ja opettajien digipedagogiset taidot tänään ja millaista muutosta osaamisessa tulisi tapahtua vuoteen 2030 mennessä. Teknologiataitoja tarkastellaan pelillistetyssä ja yleisöä osallistavassa esityksessä uutta luovien teknologioiden näkökulmasta. Esitys toteutetaan Innokas-verkostoon kuuluvien perusopetuksen oppilaiden ja opettajien ja verkoston tutkijan vuoropuheluna. Kommenttipuheenvuoron pitää oppiminen ja opettaminen digitaalisissa ympäristöissä-sivuaineen suorittanut ja uutta luoviin teknologioihin liittyvää tutkimusta tekevä väitöskirjatutkija.