Kuinka valjastetaan digitalisaation tuomat mahdollisuudet, jotta jokainen oppilas onnistuu?

ITK-workshop

Registrations are closed

Workshop järjestetään Scandic Aulangolla tilassa 21.

Oppilaiden erilaiset tarpeet edellyttävät meiltä uudenlaisia tapoja toteuttaa opetusta. Päällimmäisenä ajatuksena on pohtia, miten voidaan tukea ja ohjata kaikkia opiskelijoita pääsemään omaan parhaimpaansa hyödyntämällä osallistavia ja oppilaslähtöisiä työskentelytapoja. 

Microsoftin M365-ympäristö tarjoaa opettajille ja opiskelijoille monipuolisen alustan tukemaan oppimista ja sen etenemisen seuraamista. Yhteisöllinen tiedon rakentaminen, osallistava opetus, yksilölliset tehtävänannot, saavutettavuuden huomioinen sekä hyvinvoinnin seuraaminen ovat esimerkkejä asioista, joita opettajat pyrkivät huomioimaan opetuksessa. 

Tässä työpajassa osallistujat tutustuvat Luokka Teamsin mahdollisuuksiin. Työpajassa pureudutaan mm. 

  • Tehtävänantoon ja sen mahdollisuuksiin 

  • Yhteistyö- ja keskustelumahdollisuuksiin 

  • Tekoälyn hyödyntämiseen lukemisen edistymisen tukena 

  • Reflect-työkalun käyttämiseen oppilaiden hyvinvoinnin seuraamisessa 

  • Insights-osioon, jota voidaan hyödyntää opiskelijoiden tukemisessa analytiikan avulla 

  • Hyviin koulumaailman käytänteisiin 

  • Osallistujilta nouseviin teemoihin 

Työpajan jälkeen osallistujilla on valmiudet ja ymmärrys siitä, miten he voivat lähteä hyödyntämään Luokka Teamsin ominaisuuksia omien opiskelijoidensa kanssa arjen työssään. 

Kohderyhmä

Opettajat, kehitysopettajat, suunnittelijat.

Tavoitteet

Työpajan jälkeen osallistujilla on valmiudet ja ymmärrys siitä, miten he voivat lähteä hyödyntämään Luokka Teamsin ominaisuuksia omien opiskelijoidensa kanssa arjen työssään.

Järjestäjä

Workshopin järjestää Microsoft.

Date & Time
Wednesday
October 5, 2022
10:00 AM 1:00 PM Europe/Helsinki
Location

Scandic Aulanko

Aulangontie 93
13210 Hämeenlinna
Finland / Suomi
info@itk-konferenssi.fi
Get the direction
SHARE

Find out what people see and say about this event, and join the conversation.