-
Ketterästi kehittäen järjestelmä oppilashallinnon tarpeisiin
-
Lukion mapathon-mallilla humanitaarista apua ja merkityksellisyyttä oppimiseen
-
Virtuaalisen kaupan interaktiivinen ekosysteemi (VIRTUAALITORI)
-
Oppimisanalytiikkaa STEM-aineissa
-
Robottihackathon. Puhuvat robotit ja keskustelevat käyttöliittymät opetuksessa.
-
Alueellinen tutorverkosto-toiminta
-
Nuorisoalan järjestökentän tiedontuotannon systematisointi ja kehittäminen
-
Mediakanavat Tampereelle keväällä 2020
-
Kokemuksia etä- ja hybridiopetuksesta opettajankoulutuksen kontekstissa Covid-19 kriisin aikana.
-
Sinä osaat! Tytöt ja teknologia
KOKOMA-hankkeessa kehitetään verkossa toteutettava opintokokonaisuus korkeakoulutetuille maahanmuuttajille. Opintokokonaisuus tukee yrittäjyysvalmiuksien ja suomen kielen kehittymistä sekä nopettaa sijoittumista työmarkkinoille. Koulutusmalli pilotoitiin kaksi kertaa. Paikasta riippumaton koulutus toteutettiin verkossa ja ryhmä- sekä pienryhmäopetus online-tapaamisissa. Koulutusten jälkeen arvioidaan hankkeen vaikuttavuutta ja kehitetään MOOC-kurssi, jota voi opiskella itsenäisesti ja jota korkeakoulujen opettajat voivat käyttää yrittäjyysvalmiuksien opettamisessa. Hankkeessa tuotetaan opetushenkilöstölle opas, jossa kuvataan Kokoma-MOOCin käyttöönotto ja osallistujan ohjausprosessi sekä avataan tarvittavat resurssit. Opiskelijan opintopolku kuvataan opiskelijan oppaassa.
Hankkeen tavoitteista ja vaikuttavuudesta voi lukea lisää täältä: https://lab.fi/fi/projekti/kokoma