-
Helsingin verkkolukio
Lähde Markus
-
Learning environment supporting new ways of learning, insights from user surveys
Peltonen Hannele
-
Tee itse - Arduino-projektit ammatillisen koulutuksen matlu-valinnaisiin osaamistavoitteisiin
Hakanen Arvi
-
Oppimismuotoilun työpaja
Laapio Isto
-
Digitaaliset oppitunnit opetuksen avuksi
Tomi Rautaoja
-
Omien tehtävien laatiminen ViLLE-ympäristössä
Enges Petra
-
Digitaalinen lukutaito kodin ja koulun voimavarana
Lehtonen Daranee
-
Tuunaa, värkkää ja innovoi - STEAM-prosessi käyttöön
Vorne Paula
-
Kiertotalous tutuksi rakennusalan opiskelijalle
Autere-Kesti Anni
-
Digital self-assessment - A roadmap to student engagement
Pirkko Ala
3DBear: Simulaatio-oppiminen XR-teknologioiden avulla
Paikka: Windows-talo
-
Ajankohta: 6.10.2022 12.00 - 12.30
(30 minuuttia)
3DBear on suomalainen johtava opetusteknologiayritys, joka tuottaa yhdessä asiakkaiden kanssa virtuaalisia oppimisympäristöjä. Puheenvuorossa pääset tutustumaan tämän hetken parhaimpiin XR-toteutuksiin asiakasprojektien kautta.