-
Lukemisen uudet vaatteet – digitaalisuus lukutaitotyön kumppanina
Palola Elina
-
Kuinka valjastetaan digitalisaation tuomat mahdollisuudet, jotta jokainen oppilas onnistuu?
Ruusunen Emilia
-
Koulujen ja huoltajien materiaalipankit
Juutinen Saara
-
Web-sovelluksen käyttöliittymän suunnittelu alakouluikäisten lasten kanssa
Tapola Mirva
-
iPad monipuolisesti ja luovasti
Koivumaa Simon
-
Tekijänoikeustaitoja ulkona liikkuen
Löyttyniemi Mikko
-
Oppilaitosjohdon digitaaliset mahdollisuudet -työpaja
Ruusunen Emilia
-
Digitalisaation suuntaviivat - TVT-strategia Päijät-Hämeessä
Hanna-Maria Partanen
-
Omien tehtävien laatiminen ViLLE-ympäristössä
Enges Petra
-
Oppimismuotoilun työpaja
Laapio Isto
Gamification; Verkko-opetuksen sisältöjen rikastaminen pelillistämällä
Opetusteknologia
Oppimisympäristöt
Virtuaaliympäristöt
Paikka: Esityssali 21
-
Puheenjohtaja: Jari Laru
Ajankohta: 7.10.2022 12.45 - 13.15
(30 minuuttia)
Korhonen Niilo
Lehtori
at Hämeen ammattikorkeakoulu
Esityksessä kuvataan tiiviisti perusteita pelillisten toteutuksen hyödyntämiselle ammatillisten opettajien täydennyskoulutuksessa ja edelleen käytäntöön viemiselle. Kerrotaan täydennyskoulutuksen rakenteesta ja osallistujaryhmistä. Otetaan maksimissaan kaksi Case esimerkkiä koulutuksen yhteydessä tuotetuista konkreettisista toteutuksista (monialaisesti). Lopuksi katsaus eri toteutuksiin osallistuneiden opiskelijoiden kokemuksista ja palautteista pelillistämiseen liittyen. Esitystä varten laaditaan digitaalinen pelitoteutus, jota voi kokeilla omaan tahtiin esityksen jälkeen. Esityksen keskiössä pedagogisten pelitoteutusten hyödyntäminen opintototeutusten rikastuttajana ja motivaattorina.