-
Oppilaitosjohdon digitaaliset mahdollisuudet -työpaja
Ruusunen Emilia
-
Digital self-assessment - A roadmap to student engagement
Pirkko Ala
-
Robotiikkalainaamo - yritysten kanssa yhteistyössä
Aalto Anna-Reetta
-
Tee itse - Arduino-projektit ammatillisen koulutuksen matlu-valinnaisiin osaamistavoitteisiin
Hakanen Arvi
-
Itsearviointityökalut tiedolla johtamisen sekä opettajien ja rehtoreiden oman reflektion välineinä
Tanhua-Piiroinen Erika
-
Digiterkkarit äitien tukena
Kukkonen Erika
-
Digitalisaation suuntaviivat - TVT-strategia Päijät-Hämeessä
Hanna-Maria Partanen
-
Digitsemppausta varhaiskasvatuksen pedagogiikkaan!
Hemilä Heli
-
Oppimismuotoilun työpaja
Laapio Isto
-
Digiluokka 2.0 - koronasta oppia ja tulevaisuudesta koppia
Laru Jari
YK:n kestävän kehityksen tavoitteet (SDG / Sustainable Developmen Goals) ovat maailmanlaajuisesti yhteiseksi koetut teemat, joiden avulla käännämme nykyisen kehityksen suunnan kestäväksi 2030 mennessä. Jotta voimme jalkauttaa tavoitteet, tarvitsemme prosesseja ja työkaluja joilla tuhansien sivujen dokumentaatiota voidaan verrata ja analysoida suhteessa vielä suurempaan opetussuunnitelmadataan. Tämä työ voidaan tehdä ihmisvoimin, mutta tällöin jo yhtä oppilaitosta kohden meillä pitäisi olla useampia SDG-analyytikoita kokoaikaisessa työssä (AMK ja ammatilliset ops:it muuttuvat hyvin nopeasti). Kieliteknologia tarjoaa mahdollisuuksia automatisoida raskasta tekstianalytiikan osuutta jättäen ihmisille aikaa tietoon perustuvien päätösten tekemiseen. Tässä esityksessä käydään esimerkkien kautta läpi sitä, kuinka oppilaitos/koulutuksen tarjoaja voi helposti ottaa käyttöön työkaluja, joilla saadaan nopeutettua opetussuunnitelmien SDG-yhteensopivuustyötä.