-
Web-sovelluksen käyttöliittymän suunnittelu alakouluikäisten lasten kanssa
Tapola Mirva
-
Oppilaitosjohdon digitaaliset mahdollisuudet -työpaja
Ruusunen Emilia
-
Opintojaksojen uudet vaatteet – tilkuilla ja asusteilla tuunaten moderniksi tuotteeksi
Lempinen Katja Katja
-
Oppilasagenttitoiminta Oulun kaupungissa
Marjo Määttä
-
Tuunaa, värkkää ja innovoi - STEAM-prosessi käyttöön
Vorne Paula
-
Omien tehtävien laatiminen ViLLE-ympäristössä
Enges Petra
-
Teknisten ratkaisujen tuolla puolen - palvelumuotoilun hyödyntäminen digistudioiden kehittämisessä
Leiviskä Kimmo
-
Tunnista ja tue omaa osaamistasi digitaalisesti – työkaluja ja vinkkejä
Haapanen Emilia
-
Kiertotalous tutuksi rakennusalan opiskelijalle
Autere-Kesti Anni
-
Innovative learning environments
Utilization of learning analytics in the various educational levels for supporting self-regulated learning
The aim of this poster is to present key issues and findings of a research and development project, which aimed to better understand the possibilities to support students’ and pupils’ self-regulated learning through the Learning Analytics (LA), and consider the use of LA as part of either online, blended or classroom-based teaching and learning environments as well as pedagogy within different levels and contexts of education. Various case studies have been conducted during the presented research and development project, and focused reviews of earlier research have been written. In the poster presentation we will highlight the significant findings of the project.