-
Uudet digipedataidot 0-100! täydennyskoulutusta opettajille
Koistinen Hanna
-
Vopeka ja Jopeka, varhaiskasvatuksen digiosaamisen arviointityökalut
Teppo Terhi
-
Pakoteekki – Opiskelijoiden kokemuksia lääkkeiden toimittamisen pedagogisesta pakohuoneesta
Siitonen Piia
-
Koulun digitaalinen ensiapukaappi
Ilola Marianne
-
Haluamme lukea opiskelijapalautteista, että oppiminen on huikean ihanaa!
Kuosa Kirsi
-
TESTI
Kesämaa Niina
-
Doctoral consortium
Viteli Jarmo
-
Generation AI - tekoälysukupolven teknologiakasvatusta kehittämässä
Laru Jari
-
Osallisuus, kokemuksellisuus ja osaaminen näkyväksi
Luostarinen Aki
-
Opettajan työn keventäminen digipedagogisella suunnittelulla
Monica Aejmelaeus
Lukeminen ja opiskelu voivat synnyttää monenlaisia tunteita. Esimerkiksi tekstin aihe, kirjoittaja, kirjoitustyyli ja esitettyjen argumenttien laatu voivat vaikuttaa tunnereaktioihin. Esityksessä tarkastelemme erilaisten tekstien ja oppimateriaalien synnyttämiä tunteita ja pohdimme millaiset tekstit ja oppimateriaalit nostavat tunteet pintaan. Paljastamme uusia tutkimustuloksia muun muassa oppimisvideoiden, oppimispelien, polarisoituneiden aiheiden, salaliittoteorioiden ja tarinallisuuden synnyttämistä tunnereaktioista. Erityisesti pohdimme sitä, miten tunteet voivat vaikuttaa kriittiseen lukemiseen, oppimiseen ja motivaatioon. Jos kiinnostuit, niin tule kuulolle. Lupaamme, ettet tylsisty vaan saatat innostua, ällistyä tai jopa hämmentyä, ja siksi oppiakin jotain uutta.