-
Kuinka muotoilet skenaariopohjaisia oppimiskokemuksia?
Mira Perämäki
-
Digiosaajaksi yhdessä oppien ja kokeillen- oppimisympäristö digitaitojen vahvistamiseen vammaistyöss
Keskikuru Sanna
-
Automatisoidun digitaalisen osaajakoulutuksen pedagogiset ratkaisut
Soininen Tiina
-
Kiusaamisen vastainen työkalu Google ympäristössä
Robert Bahr
-
Yhteisopettajuus: yksilötoimijoista yhteistyökykyisiksi ammattilaisiksi
Ahonen Heini
-
Ammatillisten oppilaitosten digikyvykkyys
Peltonen Marika
-
Verkkotutkinnot – mahdollisuuksia joustavaan oppimiseen ja yhteistyöhön
Kullaslahti Jaana
-
TESTI
Kesämaa Niina
-
DigiLukiseula – luku- ja kirjoitustaidon digitaalinen arviointivälineistö luokille 1 - 9
Riikka Heikkilä
-
Uudet digipedataidot 0-100! täydennyskoulutusta opettajille
Koistinen Hanna
Lukeminen ja opiskelu voivat synnyttää monenlaisia tunteita. Esimerkiksi tekstin aihe, kirjoittaja, kirjoitustyyli ja esitettyjen argumenttien laatu voivat vaikuttaa tunnereaktioihin. Esityksessä tarkastelemme erilaisten tekstien ja oppimateriaalien synnyttämiä tunteita ja pohdimme millaiset tekstit ja oppimateriaalit nostavat tunteet pintaan. Paljastamme uusia tutkimustuloksia muun muassa oppimisvideoiden, oppimispelien, polarisoituneiden aiheiden, salaliittoteorioiden ja tarinallisuuden synnyttämistä tunnereaktioista. Erityisesti pohdimme sitä, miten tunteet voivat vaikuttaa kriittiseen lukemiseen, oppimiseen ja motivaatioon. Jos kiinnostuit, niin tule kuulolle. Lupaamme, ettet tylsisty vaan saatat innostua, ällistyä tai jopa hämmentyä, ja siksi oppiakin jotain uutta.