-
Digipedataidot 0-100 ja luovat teknologiat
Rantanen Sanna
-
Tekoäly ja pelillisyys opetuksessa
Vanninen Markku
-
TAOKin täydennyskoulutukset opettajille: Digipedagogiikkaa ja uutta teknologiaa
Katto Leena
-
Putkentaivutuksen VR-sovellus
Mika Aaltonen
-
Mitä digitaalisesta toimintakulttuurista tulee huomioida digitalisaation linjausten saavuttamiseksi?
Syvänen Antti
-
H5P-työkaluilla verkkotehtäviä ja oppimateriaaleja
Laakso Matleena
-
Tekoäly yhteisöllisen oppimisen ja kehittämisen tukena
Pauliina Venho
-
Suuret kielimallit oppimisen tukena: opiskelijoiden kokemuksia ja näkemyksiä
Korpimies Kai
-
Haastavia asiakaspalvelutilanteita virtuaaliympäristössä
Koponen Laura
-
Miten opetan tekoälyä oppilaille? Generation AI hankkeessa kehitetty oppimateriaali auttaa!
Laru Jari
- Kasvatuksen ja koulutuksen asiantuntijat
- Yliopistot: Asiantuntijat, suunnittelijat, ohjaajat, koordinaattorit
- Yritysten ja organisaatioiden henkilöstökouluttajat
Esitysaineisto | Matleena Laakso
AIXR 2024 - Tekoäly, laajennettu todellisuus ja robotiikka osana oppimista
Jo perinteeksi muodostunut Heikki Mäenpään, Petri Lounaskorven, Antti Luoman ja Matleena Laakson sekä heidän asiantuntija- & tuotantoryhmiensä ajankohtaiskatsaus tekoälyn, laajennetun todellisuuden ja robotiikan kuulumisista ja näkymistä osana oppimista.
Perjantai-iltapäivälle ennen konferenssin päättävää keynote-luentoa ajoittuvaan arenaesitykseen päivitetään myös ITK-yhteisön Aulangolle mukanaan tuomia sisältöjä ja kokemuksia. Niiden avulla saadaan syntymään mielenkiintoinen ja yhdistävä tulevaisuuteen suuntaava "Virtuaaliperjantai"- kokonaisuus. Tätä kokonaisuutta elävöittämään ja konkretisoimaan tuotetaan Areenalle elämyskulmia, joissa yleisö pääsee tutustumaan ja kokeilemaan alueen nopeasti kehittyviä sovelluksia ja välineitä.
Tavoitteena ja toiveenaon myös saada perjantaiksi aikaisempien Areenaesitysten joukkoon samoja aihepiirejä käsitteleviä esityksiä.
Kohderyhmänä on koko ITK 2024-konferenssiin osallistuva ITK-yhteisö.
Vastaava tuottaja Heikki Mäenpää huolehtii erityisjärjestelyistä.