-
Ammatillisten oppilaitosten digikyvykkyys
Peltonen Marika
-
Työpaja Hololensien mahdollisuuksista ammattiopetuksessa
Heino Sami
-
Opettajan digitaalinen osaaminen on hyvinvointia sekä sosiaalisia ja korkean ajattelun taitoja
Räty-Záborszky Sinikka
-
DigiLukiseula – luku- ja kirjoitustaidon digitaalinen arviointivälineistö luokille 1 - 9
Riikka Heikkilä
-
Digiosaava.fi tukee ammatillisen koulutuksen digitalisaation osaamista ja johtamista
Mäentausta Miia
-
Generation AI - tekoälysukupolven teknologiakasvatusta kehittämässä
Laru Jari
-
Suunnittele ICT:n ilmasto- ja ympäristövaikutusten oppitunti
Vuohelainen Hanna
-
Google for Education - valjasta käyttöön tietoturvan huippuominaisuudet
Holmgren Piia
-
Virtuaalistudio
Kaasinen Kari
-
STEAM-prosessi tutuksi ja monialaisten oppimiskokonaisuuksien suunnittelu
Vorne Paula
Maailma pelissä - pelit ja pelillisyys avaimina kestävään tulevaisuuteen
Education technology
Location: Esityssali 21
-
Chairperson: Kiili Kristian
Time: 4/20/23, 3:45 PM - 5:00 PM
(1 hour 15 minutes)
Keihäs Piia
Projektipäällikkö
at Suomen eOppimiskeskus ry
Honkonen Kaisa
, Toiminnanjohtaja
Suomen eOppimiskeskus ry
Keihäs Piia
Suomen eOppimiskeskus ry
Vihinen Sara
, Viestinnän assistentti
Suomen eOppimiskeskus ry
Keväällä 2022 toteutettava laatukilpailu etsii parhaita digitaalisia oppimisratkaisuja teemalla Maailma pelissä - pelit ja pelillisyys avaimina kestävään tulevaisuuteen.
Tässä esityksessä konferenssiosallistujat pääsevät tutustumaan kilpailijoihin ja konkreettisesti testaamaan kilpailussa mukana olevia ratkaisuja.