-
Kuvataidetta tekoälyllä STEAM-prosessin keinoin
Vorne Paula
-
I Can DigIt!
Forsström Sampo
-
Mitä digitaalisesta toimintakulttuurista tulee huomioida digitalisaation linjausten saavuttamiseksi?
Syvänen Antti
-
Laajennettu todellisuus opetuksessa
Lahti Aleksi
-
Opetustoimen tietosuojan ABC
Anttila Natasa
-
Miten opetan tekoälyä oppilaille? Generation AI hankkeessa kehitetty oppimateriaali auttaa!
Laru Jari
-
Kaikki hiffaa digiä! - yhdenvertaisia digitaitoja tavoittelemassa
Horila Mikko
-
Näin kloonaan opetukseni ja vapaudun opettajana papukaijaroolista
Tornberg Lea
-
Testattuja menetelmiä opettajien digi(peda)osaamisen vahvistamiseksi
Halla Mirje
-
Vaikuttava pedagoginen media
Tolonen Tomi
Teknologia opettajien välisen tasa-arvon ja yhteiskehittämisen edistämisessä
Hyvät käytänteet
Opetusteknologia
Kohderyhmä:
- Ammatillinen oppilaitos: Rehtorit ja johtajat
- Perusaste/lukio: Asiantuntijat, suunnittelijat, ohjaajat, koordinaattorit
- Perusaste/lukio: Rehtorit ja johtajat
Tornberg Lea
yrittäjä
at Coulu Systems Oy
Tornberg Lea
, yrittäjäopettaja
Coulu Systems Oy
Posterissa kuvataan, miten työyhteisön henkilöstö voi sovelluksen avulla anonyymisti ideoida, kehittää ja edistää yhteisiä prosesseja. Sovelluksen avulla saadaan näin kaikkien potentiaali todellisena hyödynnettyä ja puretaan niitä klikkiytymiä, joista on vaikea avoimesti edes keskustella. Sovellus auttaa tuomaan kehittämistarpeet ja toiveet sekä ratkaisuideat kätevästi kaikkien nähtäville tasa-arvoa vahvistaen ja ohjaa keskustelua ratkaisukeskeiseen ja rakentavaan linjaan. Sovelluksessa voi myös jakaa vastuutiimejä ja nähdä, miten prosessit etenevät. Tämä osaltaan poistaa turhaa työtä ja tekee prosessien ja ihmisten johtamisesta helpompaa.