-
Energia-alan ammatillinen jatkokouluttautuminen mikrokurssien avulla
Gröndahl Hanna
-
Ryhmässä oppiminen kukoistamaan
Virtanen Teemu
-
Ammatillisten oppilaitosten digikyvykkyys
Peltonen Marika
-
Digitaaliset oppitunnit opetuksen avuksi
Tomi Rautaoja
-
Osallisuus, kokemuksellisuus ja osaaminen näkyväksi
Luostarinen Aki
-
Lukemisen huikea ihanuus – monilukutaitoja digin avulla
Mattila Miikka
-
Opettajan digitaalinen osaaminen on hyvinvointia sekä sosiaalisia ja korkean ajattelun taitoja
Räty-Záborszky Sinikka
-
Automatisoidun digitaalisen osaajakoulutuksen pedagogiset ratkaisut
Soininen Tiina
-
Kuinka muotoilet skenaariopohjaisia oppimiskokemuksia?
Mira Perämäki
-
Science on Stage festivaali ensi kertaa pohjoismaissa - Tervetuloa Turkuun elokuussa 2024
Kiviluoto Oona
Lukeminen ja opiskelu voivat synnyttää monenlaisia tunteita. Esimerkiksi tekstin aihe, kirjoittaja, kirjoitustyyli ja esitettyjen argumenttien laatu voivat vaikuttaa tunnereaktioihin. Esityksessä tarkastelemme erilaisten tekstien ja oppimateriaalien synnyttämiä tunteita ja pohdimme millaiset tekstit ja oppimateriaalit nostavat tunteet pintaan. Paljastamme uusia tutkimustuloksia muun muassa oppimisvideoiden, oppimispelien, polarisoituneiden aiheiden, salaliittoteorioiden ja tarinallisuuden synnyttämistä tunnereaktioista. Erityisesti pohdimme sitä, miten tunteet voivat vaikuttaa kriittiseen lukemiseen, oppimiseen ja motivaatioon. Jos kiinnostuit, niin tule kuulolle. Lupaamme, ettet tylsisty vaan saatat innostua, ällistyä tai jopa hämmentyä, ja siksi oppiakin jotain uutta.