×
Home
Blog
ITK2024
ITK2024-kuvia
Registration
ITK-julkaisu
ITK-sovellus
Agenda
Posters
Webinaarit
Workshops
Info
ITK publication
ITK App
Majoituskiintiöt
event venue
FAQ
Contact us
Webinars
Webinars
Webinar Recordings
Partner webinars
ITK Exhibition
ITK2023
ITK2022
0
Sign in
ITK2022
Esittely
Sijainti
Ohjelmakartta
Esitykset
Posters
Workshops
Workshops
Register
Assessment
×
Robotics
×
STEAM
×
Thursday 06
October
2022
Robotiikkaa ja ohjelmointia VEX-ympäristössä (eNorssi/FCLab)
Good practices
Learning environments
Robotics
Robotiikkaa kaikille ja kaikissa aineissa
Assessment
Good practices
Robotics
Hybridiopetus lukioissa
Assessment
Education technology
Hybrid Teaching
Varhaiskasvatuksen STEAM Oulussa
Good practices
Learning environments
STEAM
STEAM polku varhaiskasvatuksesta lukioon, "Laanilan Campus"
Good practices
Learning environments
STEAM
Itsearviointityökalut tiedolla johtamisen ja opettajien sekä rehtoreiden oman reflektion välineinä
Assessment
Education technology
Good practices
Uudet lukutaidot haltuun Chromebookeilla
Education technology
Robotics
Innokas – Teknologiataidot puntarissa!
Education technology
Good practices
Robotics
Perusopetuksen yhteisöllistä ohjelmointioppimista (eNorssi/FCLab)
Education technology
Learning environments
Robotics
Kangasala Case Covid 2020
Assessment
Distance education
Education technology
“En olisi koskaan odottanut, että koulussa tehdään tällaisia juttuja” - Computational Thinking osana monialaista STEAM-opetusta
Education technology
Good practices
Personalized Learning
STEAM
”Neloset, kutoset ja kasit” kriittisinä nettilukijoina
Assessment
Good practices
Learning environments
Suunnittelu- ja arviointityökalu OmaOpsilla kohti tasa-arvoisempaa koulua
Analytics
Assessment
Learning environments
STEAMia yläkouluikäisille kaupunginlaajuisella valinnaisaineella
Good practices
Learning environments
STEAM
STEAM in Oulu - käsikirja STEAMin maailmaan
Good practices
Learning environments
STEAM
Friday 07
October
2022
Jarno Bruun
Assessment
Education technology
Good practices
STEAM koko koulun asiaksi
Good practices
STEAM
EXAMin uudet vaatteet
Assessment
Good practices
Hybrid Teaching
Osaamisen kehittymisen seurantaa helposti
Assessment
Good practices
Personalized Learning
Miten saadaan STEAMista koko koulun yhteinen juttu?
Assessment
Education technology
Good practices
STEAM
Tukiälyä sotealan opiskelijoiden harjoitteluohjaukseen
Artificial intelligence
Assessment
Personalized Learning
AIXR 2022 - Tekoäly, laajennettu todellisuus ja robotiikka osana oppimista
Artificial intelligence
Robotics
Virtual Environments
Coming soon
eNorssi/FCLab/Maker-käsityöpolku Vaasan mallin mukaan
Good practices
Learning environments
Robotics
Uusi verkkokurssi varhaiskasvattajille – kokemukset suunnittelusta, pilotoinnista ja käyttöönotosta
Assessment
Learning environments
Tee itse - Arduino-projektit ammatillisen koulutuksen matlu-valinnaisiin osaamistavoitteisiin
Personalized Learning
Robotics
Virtual Environments
Koko koulu koodaa
Education technology
Robotics
Tuunaa, värkkää ja innovoi - STEAM-prosessi käyttöön
Assessment
Good practices
Digital self-assessment - A roadmap to student engagement
Assessment
Education technology
Personalized Learning
Psykologisen turvallisuuden rakentaminen verkko-opintoihin
Assessment
Distance education
Learning environments
Implementation of learning analytics to online inquiry learning system under development
Analytics
Assessment
Learning environments
Kestävää energiaa, onnistunut STEAM-MOK
Assessment
Education technology
Good practices
STEAM
Digitaaliset oppitunnit opetuksen avuksi
Analytics
Assessment
Learning environments
Itsearviointityökalut tiedolla johtamisen sekä opettajien ja rehtoreiden oman reflektion välineinä
Assessment
Education technology
Good practices
Robotiikkalainaamo - yritysten kanssa yhteistyössä
Education technology
Good practices
Robotics