×
Home
Blog
ITK2024
ITK2024-kuvia
Registration
ITK-julkaisu
ITK-sovellus
Agenda
Posters
Webinaarit
Workshops
Info
ITK publication
ITK App
Majoituskiintiöt
event venue
FAQ
Contact us
Webinars
Webinars
Webinar Recordings
Partner webinars
ITK Exhibition
ITK2023
ITK2022
0
Sign in
ITK2022
Esittely
Sijainti
Ohjelmakartta
Esitykset
Posters
Workshops
Workshops
Register
Assessment
×
Robotics
×
Virtual Environments
×
Thursday 06
October
2022
Robotiikkaa kaikille ja kaikissa aineissa
Assessment
Good practices
Robotics
Hybridiopetus lukioissa
Assessment
Education technology
Hybrid Teaching
Robotiikkaa ja ohjelmointia VEX-ympäristössä (eNorssi/FCLab)
Good practices
Learning environments
Robotics
Ai mitkä Hololensit? Lisätyn todellisuuden hyödyntäminen ammattiin opiskeltaessa
Education technology
Learning environments
Virtual Environments
Digi-iltapäivämät opetuskokeilujen jakamiseen ja opettajien innostamiseen (eNorssi/FCLab)
Good practices
Learning environments
Virtual Environments
Kvanttitietokoneet ja kvanttilaskenta
Artificial intelligence
Education technology
Virtual Environments
Uudet lukutaidot haltuun Chromebookeilla
Education technology
Robotics
Itsearviointityökalut tiedolla johtamisen ja opettajien sekä rehtoreiden oman reflektion välineinä
Assessment
Education technology
Good practices
Perusopetuksen yhteisöllistä ohjelmointioppimista (eNorssi/FCLab)
Education technology
Learning environments
Robotics
Innokas – Teknologiataidot puntarissa!
Education technology
Good practices
Robotics
Kangasala Case Covid 2020
Assessment
Distance education
Education technology
Ohjauksen uudet virtuaaliset polut
Learning environments
Personalized Learning
Virtual Environments
Ammatillisen koulutuksen aloittavien opiskelijoiden tietoteknisten taitojen itsearvioinnista
Distance education
Education technology
Virtual Environments
”Neloset, kutoset ja kasit” kriittisinä nettilukijoina
Assessment
Good practices
Learning environments
Lehtori Moti kansainvälisen tiedeartikkelin lukemisen helpottajana
Education technology
Learning environments
Virtual Environments
Suunnittelu- ja arviointityökalu OmaOpsilla kohti tasa-arvoisempaa koulua
Analytics
Assessment
Learning environments
HyFlex – joustavia opiskelumahdollisuuksia
Hybrid Teaching
Virtual Environments
Oppilaat ja opiskelijat AR-sisältöjen tuottajina (eNorssi/FCLab)
Education technology
Virtual Environments
Tekijänoikeustaitoja ulkona liikkuen
Education technology
Good practices
Virtual Environments
Friday 07
October
2022
EXAMin uudet vaatteet
Assessment
Good practices
Hybrid Teaching
Teamsin, Moodlen ja sharePointin yhdistäminen opetuksessa
Learning environments
Personalized Learning
Virtual Environments
MPASSid:stä helpotusta digiopetukseen - myös maksuttomaan toiseen asteeseen!
Education technology
Hybrid Teaching
Virtual Environments
Jarno Bruun
Assessment
Education technology
Good practices
Virtuaaliset oppimisympäristöt vaativan erityisen tuen opiskelijoille ammatillisessa koulutuksessa
Education technology
Hybrid Teaching
Virtual Environments
Osaamisen kehittymisen seurantaa helposti
Assessment
Good practices
Personalized Learning
Virtuaalisia asiakaspalvelutilanteita Thinglinkillä
Learning environments
Virtual Environments
Miten saadaan STEAMista koko koulun yhteinen juttu?
Assessment
Education technology
Good practices
STEAM
Vuorovaikutus digitaalisissa oppimisympäristöissä: kokemuksia opettajankoulutuksesta
Distance education
Learning environments
Virtual Environments
Yhteisen virtuaalimaailman kautta laaja-alaiseksi osaajaksi
Education technology
Learning environments
Virtual Environments
Tukiälyä sotealan opiskelijoiden harjoitteluohjaukseen
Artificial intelligence
Assessment
Personalized Learning
Ilmastotunteiden käsittelyä tulevaisuuden kautta koukaten
Distance education
Learning environments
Virtual Environments
Gamification; Verkko-opetuksen sisältöjen rikastaminen pelillistämällä
Education technology
Learning environments
Virtual Environments
Seppo-pelin hyödyntäminen ammatillisen koulutuksen kestävän kehityksen opetuksessa
Learning environments
Virtual Environments
AIXR 2022 - Tekoäly, laajennettu todellisuus ja robotiikka osana oppimista
Artificial intelligence
Robotics
Virtual Environments
Coming soon
Kuinka valjastetaan digitalisaation tuomat mahdollisuudet, jotta jokainen oppilas onnistuu?
Education technology
Personalized Learning
Virtual Environments
Tekijänoikeustaitoja ulkona liikkuen
Education technology
Virtual Environments
Tuunaa, värkkää ja innovoi - STEAM-prosessi käyttöön
Assessment
Good practices
Digital self-assessment - A roadmap to student engagement
Assessment
Education technology
Personalized Learning
Psykologisen turvallisuuden rakentaminen verkko-opintoihin
Assessment
Distance education
Learning environments
Digitaaliset oppitunnit opetuksen avuksi
Analytics
Assessment
Learning environments
Kestävää energiaa, onnistunut STEAM-MOK
Assessment
Education technology
Good practices
STEAM
Koko koulu koodaa
Education technology
Robotics
Implementation of learning analytics to online inquiry learning system under development
Analytics
Assessment
Learning environments
Itsearviointityökalut tiedolla johtamisen sekä opettajien ja rehtoreiden oman reflektion välineinä
Assessment
Education technology
Good practices
Tee itse - Arduino-projektit ammatillisen koulutuksen matlu-valinnaisiin osaamistavoitteisiin
Personalized Learning
Robotics
Virtual Environments
Lukemisen uudet vaatteet – digitaalisuus lukutaitotyön kumppanina
Good practices
Learning environments
Virtual Environments
Uusi verkkokurssi varhaiskasvattajille – kokemukset suunnittelusta, pilotoinnista ja käyttöönotosta
Assessment
Learning environments
Koulujen ja huoltajien materiaalipankit
Good practices
Learning environments
Virtual Environments
Robotiikkalainaamo - yritysten kanssa yhteistyössä
Education technology
Good practices
Robotics
Oppilaitosjohdon digitaaliset mahdollisuudet -työpaja
Education technology
Virtual Environments
eNorssi/FCLab/Maker-käsityöpolku Vaasan mallin mukaan
Good practices
Learning environments
Robotics