×
Home
Blog
ITK2024
ITK2024-kuvia
Registration
ITK-julkaisu
ITK-sovellus
Agenda
Posters
Webinaarit
Workshops
Info
ITK publication
ITK App
event venue
FAQ
Contact us
Webinars
Webinars
Webinar Recordings
Partner webinars
ITK Exhibition
ITK2023
ITK2022
0
Sign in
ITK2022
Esittely
Sijainti
Ohjelmakartta
Esitykset
Posters
Workshops
Workshops
Register
Education technology
×
Good practices
×
Virtual Environments
×
Thursday 06
October
2022
Digitalisaation suuntaviivat - TVT-strategia Päijät-Hämeessä
Education technology
Good practices
Learning environments
Verkkokurssi verkkokurssin rakentamisesta
Distance education
Good practices
Learning environments
Kohti 2030 – Koulutuksen suuntaviivoja
Good practices
Web 3.0 ja Arjen Konehuone
Analytics
Artificial intelligence
Education technology
Hybridiopetuksen pedagogiikkaa kehittämässä
Education technology
Hybrid Teaching
Personalized Learning
Digitaalinen lukutaito kodin ja koulun voimavarana
Good practices
Hybrid Teaching
Learning environments
Digipedagogiikka varhaiskasvatuksen arjessa 10v.
Education technology
Good practices
Learning environments
Kansallinen digitalisaation edistäminen - paperinmakuisista strategioista käytäntöön (eNorssi/FCLab
Education technology
Good practices
Learning environments
Strateginen osaamisen ja oppimisen johtaminen polkumallin pohjalta
Good practices
Personalized Learning
Robotiikkaa ja ohjelmointia VEX-ympäristössä (eNorssi/FCLab)
Good practices
Learning environments
Robotics
Podcastit osana korkeakoulun uuden tiedon julkaisemista.
Good practices
Learning environments
Robotiikkaa kaikille ja kaikissa aineissa
Assessment
Good practices
Robotics
Hybridiopetus lukioissa
Assessment
Education technology
Hybrid Teaching
DigiOne - Oppimisen uusi ekosysteemi
Artificial intelligence
Education technology
Good practices
HyFlexin haasteet ja niiden ratkaisemisen mahdollisuudet UDL-näkökulmasta
Distance education
Good practices
Hybrid Teaching
Tarua vai Totta - informaation- ja tiedon lukutaito osana demokratian kulmakiviä
Good practices
Online-opetustyö ja eHealth: uusia keinoja työn rasitusten havaitsemiseen?
Analytics
Distance education
Education technology
Hybridiopiskelu – mikä saa aikuisopiskelijat innostumaan?
Distance education
Good practices
Hybrid Teaching
Sensoridatan hyödyntäminen monialaisessa opetuksessa (eNorssi/FCLab)
Artificial intelligence
Education technology
Learning environments
Ai mitkä Hololensit? Lisätyn todellisuuden hyödyntäminen ammattiin opiskeltaessa
Education technology
Learning environments
Virtual Environments
Nettilukutaitojen opetus yläkoulussa: Oppilaiden näkökulma
Good practices
Personalized Learning
Varhaiskasvatuksen STEAM Oulussa
Good practices
Learning environments
STEAM
Toimiiko samanaikainen hybridi vai ei? Mikä on samanaikaisen hybridin painoarvo tulevaisuudessa?
Education technology
Good practices
Hybrid Teaching
Pelilukutaitopedagogiikkaa muotoilemassa
Good practices
Learning environments
Digipolku-hanke digitaitojen yhteiset oppimispolut
Education technology
Good practices
Digi-iltapäivämät opetuskokeilujen jakamiseen ja opettajien innostamiseen (eNorssi/FCLab)
Good practices
Learning environments
Virtual Environments
Digipedagoginen tulevaisuudenkuva 2030
Distance education
Education technology
Good practices
Kvanttitietokoneet ja kvanttilaskenta
Artificial intelligence
Education technology
Virtual Environments
Itsearviointityökalut tiedolla johtamisen ja opettajien sekä rehtoreiden oman reflektion välineinä
Assessment
Education technology
Good practices
Perusopetuksen yhteisöllistä ohjelmointioppimista (eNorssi/FCLab)
Education technology
Learning environments
Robotics
Innokas – Teknologiataidot puntarissa!
Education technology
Good practices
Robotics
Uudet lukutaidot haltuun Chromebookeilla
Education technology
Robotics
STEAM polku varhaiskasvatuksesta lukioon, "Laanilan Campus"
Good practices
Learning environments
STEAM
Multimedialla uutta sykettä nettitekstien luotettavuuden arvioinnin opetukseen
Education technology
Learning environments
Kangasala Case Covid 2020
Assessment
Distance education
Education technology
Pedagogiset kahvilat menetelmänä kehittää korkeakoulun opetushenkilöstön digipedagogiikan osaamista
Education technology
Good practices
Learning environments
Tiedettä ja Taidetta
Education technology
Good practices
Learning environments
Ravintola- ja cateringalan kansainvälinen hybridiruoanvalmistuspäivä
Education technology
Good practices
Hybrid Teaching
Ammatillisen koulutuksen aloittavien opiskelijoiden tietoteknisten taitojen itsearvioinnista
Distance education
Education technology
Virtual Environments
Ohjelmistotestauksen opetuksen kokemuksia fantasiatarinan avulla
Good practices
Learning environments
Personalized Learning
”Neloset, kutoset ja kasit” kriittisinä nettilukijoina
Assessment
Good practices
Learning environments
Ohjauksen uudet virtuaaliset polut
Learning environments
Personalized Learning
Virtual Environments
Digipedagogit kuin lehmät laitumella
Good practices
Suomi nousuun hyvälle maistuvalta matikalla!
Good practices
Personalized Learning
“En olisi koskaan odottanut, että koulussa tehdään tällaisia juttuja” - Computational Thinking osana monialaista STEAM-opetusta
Education technology
Good practices
Personalized Learning
STEAM
Korona meni, hybridi tuli vai kuinka? Suomalaisten opettajien käsityksiä koronanjälkeisestä ajasta
Distance education
Good practices
Hybrid Teaching
STEAMia yläkouluikäisille kaupunginlaajuisella valinnaisaineella
Good practices
Learning environments
STEAM
Lehtori Moti kansainvälisen tiedeartikkelin lukemisen helpottajana
Education technology
Learning environments
Virtual Environments
HyFlex – joustavia opiskelumahdollisuuksia
Hybrid Teaching
Virtual Environments
Malu-integrointia rakennusalalla
Good practices
Learning environments
Personalized Learning
Digitaalinen sivistys – kolme näkökulmaa
Education technology
Good practices
Learning environments
FreeEd: A Framework for Efficient and Engaging Hybrid Education in Lower-Secondary Schools
Education technology
Hybrid Teaching
Learning environments
STEAM in Oulu - käsikirja STEAMin maailmaan
Good practices
Learning environments
STEAM
Oppilaat ja opiskelijat AR-sisältöjen tuottajina (eNorssi/FCLab)
Education technology
Virtual Environments
Tekijänoikeustaitoja ulkona liikkuen
Education technology
Good practices
Virtual Environments
Opetuksen tietosuojan tilannekatsaus ja Luuppi-palvelun uudet ominaisuudet
Education technology
Learning environments
tietosuoja
Friday 07
October
2022
STEAM koko koulun asiaksi
Good practices
STEAM
Millaisia eettisiä ohjeita EU suunnittelee tekoälyn opetuskäytölle?
Artificial intelligence
Good practices
Personalized Learning
Teamsin, Moodlen ja sharePointin yhdistäminen opetuksessa
Learning environments
Personalized Learning
Virtual Environments
Jarno Bruun
Assessment
Education technology
Good practices
EXAMin uudet vaatteet
Assessment
Good practices
Hybrid Teaching
MPASSid:stä helpotusta digiopetukseen - myös maksuttomaan toiseen asteeseen!
Education technology
Hybrid Teaching
Virtual Environments
Luova tuottaminen, tulevaisuuden halutuin taito.
Education technology
Good practices
Learning environments
Tulevaisuustaidot ja hyvinvointi jatkuvan oppimisen maailmassa
Education technology
Good practices
Personalized Learning
Mistä on opettamista, oppimista ja hyvinvointia tukevat ympäristöt tehty?
Education technology
Hybrid Teaching
Learning environments
School mentoring model - malli koulujen tukemiseen digiteknologian käytön kehittämisessä
Good practices
Learning environments
Eriyttäminen käsitöissä Qr-koodien avulla
Good practices
Learning environments
Personalized Learning
Kouluyhteisöjen kehittäminen dataa hyödyntäen
Analytics
Education technology
Learning environments
Virtuaaliset oppimisympäristöt vaativan erityisen tuen opiskelijoille ammatillisessa koulutuksessa
Education technology
Hybrid Teaching
Virtual Environments
Esittelyssä Suomen parhaat oppimisratkaisut
Education technology
Virtuaalisia asiakaspalvelutilanteita Thinglinkillä
Learning environments
Virtual Environments
Automatisoidulla kurssikoepalvelulla joustavuutta lukion arkeen.
Education technology
Hybrid Teaching
Learning environments
Miten kerron oppimisanalytiikasta? Oppimisanalytiikka ja tietosuoja oppijan ja opettajan näkökulmast
Analytics
Good practices
Jatkuvan oppimisen ekosysteemit
Education technology
Learning environments
Personalized Learning
Vuorovaikutus digitaalisissa oppimisympäristöissä: kokemuksia opettajankoulutuksesta
Distance education
Learning environments
Virtual Environments
Digitaalinen yhteistyö
Education technology
Good practices
Hybrid Teaching
Osaamisen kehittymisen seurantaa helposti
Assessment
Good practices
Personalized Learning
Miten saadaan STEAMista koko koulun yhteinen juttu?
Assessment
Education technology
Good practices
STEAM
Oppimisanalytiikkapedagogiikan haasteet ja mahdollisuudet perusopetuksessa
Analytics
Good practices
Learning environments
Yhteisen virtuaalimaailman kautta laaja-alaiseksi osaajaksi
Education technology
Learning environments
Virtual Environments
Laitehankinnoista lukioille räätälöidyn kokonaispalvelun hankintaan. Ympäristöarvot huomioiden.
Education technology
Good practices
Learning environments
MOKista oppii! Monialaiset oppimiskokonaisuudet ja ammatillinen oppiva yhteisö
Good practices
Learning environments
Sensoridatan hyödyntäminen tulevaisuuden koulussa
Analytics
Artificial intelligence
Education technology
Pelillinen sovellus keskeyttämisten ehkäisyn tukena
Education technology
Good practices
Personalized Learning
Tehdään yhdessä!
Good practices
Learning environments
Verkko-opetuksen parhaat aatteet, laatukäsikirjan uudet vaatteet
Distance education
Education technology
Good practices
Ilmastotunteiden käsittelyä tulevaisuuden kautta koukaten
Distance education
Learning environments
Virtual Environments
Digivisio 2030 - Tehdään oppimiselle tulevaisuus
Artificial intelligence
Good practices
Personalized Learning
Monenlaiset MOOC:it opetuksessa
Good practices
Learning environments
Personalized Learning
Pyytäisitkö apua tältä botilta?
Analytics
Education technology
Personalized Learning
2020-luvun koulutusmarkkinointia - seudullisen koulutustarjonnan www-portaali
Education technology
Good practices
Personalized Learning
Gamification; Verkko-opetuksen sisältöjen rikastaminen pelillistämällä
Education technology
Learning environments
Virtual Environments
Uuden teknologian mahdollistamat etäsimulaatiot työelämän ja koulutusalojen tarpeisiin
Distance education
Education technology
Hybrid Teaching
Seppo-pelin hyödyntäminen ammatillisen koulutuksen kestävän kehityksen opetuksessa
Learning environments
Virtual Environments
AIXR 2022 - Tekoäly, laajennettu todellisuus ja robotiikka osana oppimista
Artificial intelligence
Robotics
Virtual Environments
Missä mennään etäopetuksen oppien kanssa?
Distance education
Education technology
Good practices
Miten tila vaikuttaa opettamiseen ja oppimiseen?
Good practices
Learning environments
Micro courses provide opportunities to make expertise visible
Distance education
Education technology
Good practices
Coming soon
Helsingin verkkolukio
Distance education
Good practices
Personalized Learning
Digitaalinen lukutaito kodin ja koulun voimavarana
Good practices
Hybrid Teaching
Learning environments
Oppilaitosjohdon digitaaliset mahdollisuudet -työpaja
Education technology
Virtual Environments
Digiluokka 2.0 - koronasta oppia ja tulevaisuudesta koppia
Distance education
Education technology
Hybrid Teaching
Web-sovelluksen käyttöliittymän suunnittelu alakouluikäisten lasten kanssa
Education technology
Learning environments
Hybridit työskentelytavat
Education technology
Good practices
Hybrid Teaching
Kestävää energiaa, onnistunut STEAM-MOK
Assessment
Education technology
Good practices
STEAM
Itsearviointityökalut tiedolla johtamisen sekä opettajien ja rehtoreiden oman reflektion välineinä
Assessment
Education technology
Good practices
Tunnista ja tue omaa osaamistasi digitaalisesti – työkaluja ja vinkkejä
Education technology
Good practices
Personalized Learning
Oppilas- ja opettajaportaalit osana sujuvampaa arkea
Good practices
Hybrid Teaching
Learning environments
Pakopelikäsikirja - Ongelmia vai ratkaisuja?
Good practices
Learning environments
Koko koulu koodaa
Education technology
Robotics
Paikkatieto toiminnallisen ja digitaalisen opetuksen tukena, case: Ympäristökokemus-haaste
Education technology
Koulujen ja huoltajien materiaalipankit
Good practices
Learning environments
Virtual Environments
Digitaalisen yhteistyön uudet aatteet
Distance education
Education technology
Good practices
Opintojaksojen uudet vaatteet – tilkuilla ja asusteilla tuunaten moderniksi tuotteeksi
Good practices
Korulauseita vai konkreettisia toimia - muutosvoimaa antirasistisista opetusmenetelmistä
Good practices
iPad monipuolisesti ja luovasti
Education technology
Learning environments
Personalized Learning
Anni Autere-Kesti
Education technology
Hybrid Teaching
Personalized Learning
Voice of korkeakoulu – Podcasteista kuulokulmaa oppimiseen
Distance education
Education technology
Good practices
Tee itse - Arduino-projektit ammatillisen koulutuksen matlu-valinnaisiin osaamistavoitteisiin
Personalized Learning
Robotics
Virtual Environments
Opiskelijoiden kokemuksia etäopiskelusta
Distance education
Education technology
Hybrid Teaching
eNorssi/FCLab/Maker-käsityöpolku Vaasan mallin mukaan
Good practices
Learning environments
Robotics
Oppimiskulttuurin muutos yksilöllisestä yhteisölliseen oppimiseen
Good practices
Personalized Learning
Robotiikkalainaamo - yritysten kanssa yhteistyössä
Education technology
Good practices
Robotics
Lukemisen uudet vaatteet – digitaalisuus lukutaitotyön kumppanina
Good practices
Learning environments
Virtual Environments
Kuinka valjastetaan digitalisaation tuomat mahdollisuudet, jotta jokainen oppilas onnistuu?
Education technology
Personalized Learning
Virtual Environments
Digitalisaation suuntaviivat - TVT-strategia Päijät-Hämeessä
Education technology
Good practices
Learning environments
Tekijänoikeustaitoja ulkona liikkuen
Education technology
Virtual Environments
Omien tehtävien laatiminen ViLLE-ympäristössä
Education technology
Good practices
Learning environments
Digiterkkarit äitien tukena
Education technology
Good practices
Tuunaa, värkkää ja innovoi - STEAM-prosessi käyttöön
Assessment
Good practices
Teknisten ratkaisujen tuolla puolen - palvelumuotoilun hyödyntäminen digistudioiden kehittämisessä
Distance education
Education technology
Good practices
Oppimismuotoilun työpaja
Good practices
Hybrid Teaching
Learning environments
Digital self-assessment - A roadmap to student engagement
Assessment
Education technology
Personalized Learning